A BENSE ÉS TÁRSAI Kft. vezetősége az alábbiakban határozta meg minőségpolitikáját:
A Társaság vezetése a megrendelői megelégedettséget tükröző, kölcsönösen előnyös üzleti kapcsolatok megteremtésére törekszik.
Ennek érdekében minőségügyi céljaink a következők:
– A Társaság szakmai hírneve biztosítja partnereink tartós bizalmának elnyerését, minőségképességünk és versenyképességünk megőrzését, javítását.
– Szolgáltatásaink, termékeink műszaki és minőségi paramétereinek állandó fejlesztése, munkatársaink folyamatos képzése jelent megbízható alapot a megrendelői igények és elvárások maradéktalan teljesítéséhez.
– Minőségirányítási rendszerünket az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány követelményeinek megfelelően alakítjuk, illetve folyamatosan továbbfejlesztjük.
A Társaság vezetése évente konkrét minőségügyi célokat határoz meg és tesz közzé.
Célkitűzéseink teljesítése minden alkalmazottunk munkaköri kötelessége, az ehhez szükséges feltételeket megteremtjük, azok meglétét és alkalmazását rendszeresen ellenőrizzük, ehhez biztosítjuk:
– a munkaterületük gyakorlati követelményeinek betanulását
– a beosztásukkal, feladataikkal kapcsolatos elvárások megismerését
– szakmai fejlődésük lehetőségét.
Kiemelt vezető feladatnak tekintjük:
– a minőség orientált gondolkodásmód és munkavégzés erősítését, ellenőrzését
– a rendszeres minőségügyi képzést
– a minőségirányítási rendszerben megfogalmazott követelmények teljesítését
– a rendszer folyamatos fejlesztését
Minőségfilozófiánk:
– a vezetés felelőssége elsődleges és meghatározó a minőségirányítási munkában
– minden munkatársunk felelõs a maga által végzett munka minőségéért
– a megrendelői megelégedettség munkánk legfontosabb mérőszáma, melyet folyamataink, termékeink folyamatos tökéletesítésével kívánunk mind magasabb színvonalra emelni
– a hibák észlelése helyett a megelőzés fontosságát tudatosítjuk.
A minőségirányítási rendszerünk működtetésének célja a minőségpolitikában megfogalmazott alapelveink megvalósítása.
![]() |
![]() |